Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen

Confidentlyssa meillä on vahva tahto auttaa yrityksiä kasvamaan ja kehittymään asiakaskokemuksen johtamisen ja kehittämisen avulla. Yhdistää asiakkaiden kokema palvelun laatu muiden yrityksen seurattavien mittareiden ja tavoitteiden joukkoon.

Uskomme, että asiakkaiden erilaiset kokemukset eivät ole vain hymynaamoja, vaan tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat ovat avain parempaan ja kannattavampaan liiketoimintaan.

Olemme ylpeitä siitä, että intohimomme asiakkaidemme auttamiseen näkyy. Nautimme yhdessä onnistumisesta ja asiakkaan kanssa yhdessä tavoitteiden saavuttamisesta - asiakkaidemme menestys on meidän menestyksemme.

Teemme jatkuvasti töitä, jotta asiakaskokemustieto ja analytiikka eivät enää pelkästään tukisi liiketoimintaa, vaan niistä tulisi luotettava kumppani asiakkaidemme ja heidän työntekijöidensä arjessa. Haluamme auttaa asiakkaitamme kukoistamaan ja saavuttamaan parhaat mahdollisuutensa.

Designed by vectorjuice / Freepik

Henkilöstökokemuksen johtaminen ja kehittäminen

Confidentlyssa meillä on vahva tahto auttaa yrityksiä kasvamaan ja kehittymään asiakaskokemuksen johtamisen ja kehittämisen avulla. Yhdistää asiakkaiden kokema palvelun laatu muiden yrityksen seurattavien mittareiden ja tavoitteiden joukkoon.

Uskomme, että asiakkaiden erilaiset kokemukset eivät ole vain hymynaamoja, vaan tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat ovat avain parempaan ja kannattavampaan liiketoimintaan.

Olemme ylpeitä siitä, että intohimomme asiakkaidemme auttamiseen näkyy. Nautimme yhdessä onnistumisesta ja asiakkaan kanssa yhdessä tavoitteiden saavuttamisesta - asiakkaidemme menestys on meidän menestyksemme.

Teemme jatkuvasti töitä, jotta asiakaskokemustieto ja analytiikka eivät enää pelkästään tukisi liiketoimintaa, vaan niistä tulisi luotettava kumppani asiakkaidemme ja heidän työntekijöidensä arjessa. Haluamme auttaa asiakkaitamme kukoistamaan ja saavuttamaan parhaat mahdollisuutensa.

ENPS

Asiakaskokemusta tukeva viestintä

Confidentlyssa meillä on vahva tahto auttaa yrityksiä kasvamaan ja kehittymään asiakaskokemuksen johtamisen ja kehittämisen avulla. Yhdistää asiakkaiden kokema palvelun laatu muiden yrityksen seurattavien mittareiden ja tavoitteiden joukkoon.

Uskomme, että asiakkaiden erilaiset kokemukset eivät ole vain hymynaamoja, vaan tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat ovat avain parempaan ja kannattavampaan liiketoimintaan.

Olemme ylpeitä siitä, että intohimomme asiakkaidemme auttamiseen näkyy. Nautimme yhdessä onnistumisesta ja asiakkaan kanssa yhdessä tavoitteiden saavuttamisesta - asiakkaidemme menestys on meidän menestyksemme.

Teemme jatkuvasti töitä, jotta asiakaskokemustieto ja analytiikka eivät enää pelkästään tukisi liiketoimintaa, vaan niistä tulisi luotettava kumppani asiakkaidemme ja heidän työntekijöidensä arjessa. Haluamme auttaa asiakkaitamme kukoistamaan ja saavuttamaan parhaat mahdollisuutensa.

Designed by vectorjuice / Freepik

Käyttötapaukset

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Keräämme asiakas- ja henkilöstökokemukseen liittyvää dataa tehokkaasti ja monikanavaisesti. Kyselypalvelumme mahdollistavat jatkuvan, ajantasaisen mittaamisen, joka tukee prosessien, toimintamallien ja ennen kaikkea henkilöstön kehittämis- ja johtamistyötä. Mittarit räätälöidään asiakasorganisaation tavoitteiden mukaan, jotta tulokset ohjaavat konkreettisiin toimenpiteisiin.

Emme vain mittaa asiakaskokemusta, vaan meille on tärkeä tuottaa mitattu tieto luotettavasi liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

Raportointi

Tarjoamme selkeät ja visuaaliset raportit, jotka tukevat päätöksentekoa kaikilla organisaation tasoilla. Raportit yhdistävät asiakas- ja henkilöstökokemusdataa, tuoden esiin kehityskohteet, onnistumiset ja vaikutukset. Raportointi voidaan automatisoida ja aikatauluttaa organisaation tarpeiden mukaan.

Tuotamme lisäksi asiakaskokemustiedon osaksi asiakasyrityksen tiedolla johtamisen ympäristöjä aina tietovarastoista BI-työkaluihin.

Aihe- ja sentimenttianalytiikka

Analysoimme avointa palautetta kehittyneellä aihe-, sentimentti- ja tunnetila analytiikalla. Palvelu auttaa ymmärtämään, mistä asiakkaat ja henkilöstö puhuvat - ja miten he kokevat palvelut, viestinnän ja johtamisen. Näin tunnistetaan piilevät kehitystarpeet ja vahvuudet.

Johtamisen tuki ja toimenpideanalytiikka

Tuemme esihenkilöitä ja johtoa tarjoamalla selkeitä näkymiä kehityskohteisiin ja suositeltaviin toimenpiteisiin. Toimenpideanalytiikka auttaa kohdentamaan resurssit ja esimiestyön panostukset oikein ja seuraamaan kehittämisen vaikutuksia. Palvelu tukee strategista ja operatiivista johtamista asiakas- ja henkilöstökokemuksen näkökulmasta.

Palautteiden käsittely

Autamme organisaatioita käsittelemään asiakas- ja henkilöstöpalautetta systemaattisesti ja vaikuttavasti. Palautteen käsittely ei ole vain reagointia - se on oppimista, kehittämistä ja vuorovaikutuksen vahvistamista. Palvelumme tukevat palautteen luokittelua, priorisointia ja käsittelyn toteutumista ja seurantaa.

Automatisoitu asiakasviestintä

Varmistamme, että asiakas saa oikeaa tietoa oikeaan aikaan - automaattisesti. Automatisoitu viestintä tukee asiakaskokemusta, vähentää manuaalista työtä, parantaa viestinnän laatua ja tuottaa korkeampia onnistumisprosentteja. Palvelu voidaan integroida osaksi asiakaspolkua ja palveluprosesseja, jolloin esimerkiksi uus-, lisä- ja kasvumyynti tehostuvat.

Käytämme verkkosivustolla välttämättömiä evästeitä sivuston toiminnan parantamiseen.